ВОКК ЗАСТЕРІГАЄ

Міжнародний клуб транспортних посередників (ITIC) підкреслює важливість ретельної перевірки результатів тестів екіпажу на COVID-19, що пов’язано з нещодавнім випадком у Манілі. Так, після заміни екіпажу у Манілі з дотриманням усіх карантинних протоколів, здійсненої портовим агентом, якого у свою чергу призначив
У зв’язку зі стрімким зростанням кількості захворювань на COVID-19 в Індії, морська адміністрація Сінгапуру поширила циркуляр про заборону з 23 квітня 2021 року будь-якої заміни екіпажів, які перебували в Індії протягом двох тижнів перед прибуттям у Сінгапур. Те ж саме
Спалах COVID-19 на балкері т/х “Aquagenie” підкреслив необхідність вжиття урядом Австралії термінових заходів з метою запобігання загрозам для морських ланцюгів постачань. Судно під прапором Ліберія прибуло 28 березня до Австралії з Маніли і було зафрахтоване для подальшого експорту залізної руди.
В.о голови Державної служби морського та річкового транспорту (Морської адміністрації) Андрій Глазков, перевищивши посадові обов’язки, спрямував до Міжнародної морської організації (ІМО) листа про нібито затвердження нової форми кваліфікаційних документів українських моряків і переведення їх в електронний формат. Про це повідомив
14 квітня 2021 комітет постійних представників країн ЄС погодив мандат для переговорів з Європарламентом про запровадження “цифрового зеленого сертифікату ” (Digital Green Certificate) вакцинації для подорожей в умовах пандемії. Держави-члени ЄС підкреслили своє зобов’язання підготувати документ до літа 2021 року.
Ключові моменти: ICS попереджає судновласників про ризики скасування рейсів, якщо екіпаж не вакцинований; 900 тис. моряків – з країн, що розвиваються. Більшість бідних країн не досягнуть масової імунізації як мінімум до 2024 року; судноплавні компанії опинились між «молотом і ковадлом»,