НЕУВАЖНІСТЬ СУДНОВОГО МЕНЕДЖЕРА ПРИ ПЕРЕВІРЦІ ТЕСТІВ ЕКІПАЖУ ПРИЗВЕЛА ДО ЗАТРИМКИ СУДНА І ЗНАЧНИХ ЗБИТКІВ ДЛЯ СУДНОВЛАСНИКІВ

Міжнародний клуб транспортних посередників (ITIC) підкреслює важливість ретельної перевірки результатів тестів екіпажу на COVID-19, що пов’язано з нещодавнім випадком у Манілі.

Так, після заміни екіпажу у Манілі з дотриманням усіх карантинних протоколів, здійсненої портовим агентом, якого у свою чергу призначив судновий менеджер, судно продовжило рейс у напрямку порту вивантаження. Коли агент і місцева влада у порту призначення отримали документи судна, то з’ясувалось, що у одного з членів екіпажу був позитивний тест на COVID-19. Виявилось, що результат тесту залишився непоміченим не тільки судновим менеджером, але і портовим агентом у Манілі, імміграційними службами охорони здоров’я і капітаном судна.

Судно повернули у Манілу, щоб перевірити весь екіпаж та зробити за необхідності заміну його членів. Додатково судно довелось продезінфікувати. Загальна затримка у Манілі склала 11 днів.

Судновласники пред’явили претензії судновим менеджерам на суму 350 000 дол.США. Однак у результаті перемовин суму позову було зменшено до 175000 дол.США, оскільки низка сторін включаючи судновласників, а не тільки судновий менеджер, пропустили позитивний тест члена екіпажу.

Клуб ITIC відшкодував витрати судновому менеджеру, але закликає всі сторони бути пильними при перевірці документації, щоб запобігти дороговартісним затримкам судна і вантажу, пов’язаним з тестами на COVID-19.

За матеріалами itic-insure. com