Зміни екіпажів повинні бути головними у порядку денному галузі, зазначає INTERCARGO

Усі країни повинні терміново дозволити в’їзд / виїзд та вхід / вихід мореплавців, про яких не слід забувати в ці надзвичайні часи, – сказав Дімітріс Фафаліос, голова INTERCARGO з нагоди наближення Міжнародного дня праці.

Питання зміни екіпажу повинно стояти на першому порядку денному галузі. Моряки є одними з ключових працівників у світі, життєво важливих для глобальної транспортної мережі. Усі морські країни, порти та аеропорти повинні в терміновому порядку дозволити в’їзд / виїзд та вхід / вихід мореплавців з дотриманням необхідних процедур безпеки, що дозволяють їм приєднатися до своїх країн проживання та повернути їх до країн проживання з моряками. документи та без віз, поки консульства закриті в країнах проживання моряків, – зазначив містер Фафаліос

 

Зауваження є частиною офіційної заяви на майбутнє 1 травня від INTERCARGO, організації, що представляє судновласників. У заяві підкреслюється необхідність пам’ятати про важливу роль моряків у продовженні транспортування продуктів харчування, медикаментів та інших товарів першої необхідності під час пандемії COVID-19.

Без ефективних змін екіпажу ланцюг поставок би розпався, що призвело б до базового дефіциту продукції та більшої тяжкості для людей у ​​всьому світі, – додав він.

 

 

Зі свого боку, Джей К. Піллай, заступник голови INTERCARGO, зауважив, що морські органи держав Порту повинні об’єднати руки зі своїми імміграційними відомствами, щоб співпереживати екіпажам, ставитися до них як до ключових працівників відповідно до вимог Генерального секретаря ІМО та дозволити зміну екіпажу. без зайвих обмежень у своїх портах для забезпечення безпеки в морі та своїх територіальних водах.

Потрібно пам’ятати, що деякі з цих моряків, можливо, відслужили свої 4–9-місячну службову подорож і не можуть бути звільнені навіть після відслуження 12 місяців і більше на борту судна. Вони не тільки заслуговують на нашу повну підтримку, співпереживання та співчуття, але ми також повинні враховувати наслідки для безпеки втоми та депресії, які є майже неминучим результатом того, що мореплавець не зможе знову об’єднатися зі своєю родиною після такого тривалого часу правління, поки їхні родини повертаються додому, переживаючи ці складні обставини.

Лише в одній галузі масових перевезень налічується близько 12 000 суден, які працюють понад 300 000 моряків у всьому світі.

Нарешті, д-р Костас Гконіс, генеральний секретар INTERCARGO, закликав цей сектор підтримати кампанію #HeroesAtSeaShoutOut.

В рамках кампанії промисловість закликає судна в порти, щоб 1 травня озвучити ріг на 1200 LT, щоб виявити консолідовану підтримку моряків у всьому світі.

Такі ініціативи нагадують морякам, що вони не самотні , відповідно до нещодавнього повідомлення Генерального секретаря ІМО морякам, підсумовує д-р Гконіс.