ЗАМІНА ЕКІПАЖІВ СТАЛА У ДВА РАЗИ СКЛАДНІШОЮ ДЛЯ БІЗНЕСУ У ПОРІВНЯННІ З ПЕРІОДОМ ДО ПАНДЕМІЇ COVID-19

Згідно з новим дослідженням компанії ATPI Marine and Energy, понад 90% судноплавних компаній вимушені переглянути способи заміни екіпажів в результаті пандемії Covid-19. Майже половина респондентів (45%) стверджують, що заміна екіпажів стала як мінімум в два рази важче і складніше у порівнянні з періодом до пандемії. 15% фахівців судноплавної галузі повідомляють про підвищений стрес і час, який збільшився в чотири рази.

Більше 77 % опитаних представників судноплавного бізнесу здійснили величезні зрушення у плануванні та організації переміщень екіпажів, ними було використано спеціально заброньовані чартерні рейси з репатріації, щоб замінити екіпажі у 2020 році. Що стосується планування на 2021 рік, більше третини розглядають використання чартерних рейсів (незалежно або в рамках співпраці між галузевими асоціаціями) як частину забезпечення замін екіпажів.

Йохем Гемінк, керівник відділу продажів в Європі та Азії компанії ATPI Marine and Energy: «Це дослідження учасників CrewConnect наприкінці 2020 року визначило лише деякі з основних проблем, з якими стикаються ті, хто працює в судноплавній галузі. Значні зусилля з репатріації в раніше немислимих масштабах зараз є частиною практичної роботи нашої галузі, коли мова йде про те, щоб дозволити екіпажу безпечно приєднатися до суден і повернутися додому. Для судноплавних компаній це означає зміну способу планування ротацій екіпажів, постійне збільшення витрат».

Вартість заміни екіпажів є серйозною проблемою для судноплавної галузі. Майже три чверті респондентів (73 %) заявили, що заміна екіпажів стала дорожчою порівняно з березнем 2020 року. Невизначеність ринку є лише одним з факторів, що змушують судноплавні компанії планувати більш високі витрати в цій галузі. Чверть (27 %) опитуваних припускають, що заміна екіпажів коштуватиме на 10-20 % більше, ніж у попередньому році, і майже третина (32 %) запланували збільшити витрати приблизно на 20-40 %.

Важливо зауважити, що судноплавні організації шукають способи зменшення витрат на заміну екіпажів, які включають більш тривалі терміни контрактів, девіацію суден і покращення перспективного планування. Колосальні 55 % опитуваних працюють над перенесенням заміни екіпажу в так звані “легкі” порти з меншою кількістю карантинних обмежень Covid-19, кращими протоколами, що дозволяють переміщення моряків, та достатньою пропускною здатністю авіарейсів.

Гемінк додає: «Майже дві третини судноплавних компаній, з якими ми говорили, спостерігають поступове збільшення витрат і менший час на заміну екіпажу. Майже дві третини (64%) компаній шукають шляхи підвищення ефективності. Разом з нашими колегами з галузі ми також працюємо над тим, щоб заохотити уряди країн застосовувати узгоджені протоколи в портах по всьому світу».

У дослідженні взяли участь представники більш ніж 30 різних судноплавних компаній з усього світу.

Інфографіка опитування за посиланням

https://www.hellenicshippingnews.com/…/ATPI.Infographic…