ВОКК ЗАСТЕРІГАЄ

Згідно з аналітичними даними Informa Markets (UK) Limited, без наявності у судноплавної галузі довгострокової стратегії підготовки морських кадрів, відповідних інвестицій, криза у цій сфері буде поглиблюватися. Відсутність можливості  підготовки на борту  суден для отримання плавального цензу стала майже загальною скаргою
Мінінфраструктури Інформує, що відповідно до інформації від Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків (далі – Інспекція), станом на сьогодні єдиним офіційним інформаційним ресурсом Інспекції є сторінка, яку зареєстровано у соціальній мережі Фейсбук (Facebook), що розміщена за посиланням: https://www.facebook.com/profile.php?id=100072486533483. МІУ
https://ssu.gov.ua/novyny/sbu-vykryla-zlochynnu-skhemu-oformlennia-dokumentiv-moriakiv-i-povertaie-reiestr-v-upravlinnia-derzhavy?fbclid=IwAR3W8cd1JJzEQKFvYv6i5ERjQ6qRah3bbs2T8H1oEkR70anHBFSeRWA48lc Кіберфахівці Служби безпеки України у співпраці з Міністерством інфраструктури викрили і заблокували масштабну злочинну схему оформлення дозвільних документів моряків. Слідчі дії відбувались за процесуального керівництва Офісу Генпрокурора. Фактично державний реєстр перебував у володінні сторонніх приватних осіб. Це дозволяло зловмисникам
Проблему відмінних, а й іноді суперечливих протоколів з охорони здоров’я та безпеки в портах різних країн було обговорено на конференції CrewConnect Europe 21 червня. Так, представники крюінгової галузі Філіппін занепокоєні тим фактом, що незважаючи на велику кількість версій протоколів заміни
За повідомленням директора з питань працевлаштування Міжнародної палати судноплавства Наталі Шоу на «CrewConnect Europe» 21 червня, під час пандемії багато країн припинили виконувати свої зобов’язання за конвенцією MLC. Згідно з MLC, держави порту мають забезпечувати моряків такими правами, як доступ