умовах пандемії моряків в світі можуть прирівняти до “ключових” працівників!

На адресу установ Організації Об’єднаних Націй було направлено відкритий лист від Міжнародної федерації транспортників (ITF) і Міжнародної палати судноплавства (ICS) в якому зазначається ключова і життєво важлива роль моряків в умовах всесвітнього Коронавірусние кризи.

Організації зазначають, що сьогодні близько 90% світової торгівлі забезпечується торговим судноплавством. Торговельні судна по світу перевозять продукти харчування, енергію і сировину, а також промислові товари та комплектуючі, товари першої необхідності і багато товарів, які реалізують в супермаркетах, предмети, які необхідні (через складні ланцюжків поставок) для збереження багатьох робочих місць у виробництві – без яких сучасне суспільство просто не може функціонувати. І вони наполягають, що цей ланцюжок, в умовах оголошеної ВООЗ пандемії коронавируса ніяк не можна переривати, шляхом заниження прав моряків, обмежень для судновласників і вантажовласників.

За попередніми підрахунками, кожен місяць своєї заміни на судах чекають близько 100 000 моряків. Зі свого боку, з метою виконання міжнародних морських правил, які регулюють безпечне робочий час і благополуччя екіпажу, роботодавці зобов’язані зробити заміни. Ця налагоджений ланцюжок, в першу чергу, гарантує безпечне забезпечення функціонування світової торгівлі.

У відкритому листі ITF і ICS йдеться про моряків наступне:

«З огляду на їх життєво важливу роль під час глобальної пандемії, ми пропонуємо, щоб до професійних морякам, незалежно від їх національності, ставилися так само, як і до будь-яких інших міжнародних« ключовим працівникам », таким як екіпажі авіакомпаній і медичний персонал. Їм слід приділяти особливу увагу і, незважаючи на необхідність дотримуватися суворі обмеження в зв’язку з пандемією, ставитися з прагматизмом і розумінням, в процесі приєднання і списання з судна.

Тому ми хотіли б підкреслити життєво важливу необхідність того, щоб професійні моряки в світі отримали відповідні звільнення від будь-яких національних обмежень на поїздки при приєднанні до судів або при сходженні з них, щоб забезпечити функціонування ланцюжків морських поставок в світі ».

Вони вимагають від ООН, щоб: ця тема була терміново включена до порядку денного відповідних зустрічей високого рівня; національні уряди скликали тристоронні зустрічі, щоб знайти негайні рішення проблем, з якими стикаються моряки при виконанні своїх обов’язків, зокрема, зміни екіпажу і переміщення моряків.

Голова Секції моряків ITF Девід ХАЙНДЕЛ заявив:

«Урядам також необхідно ввести процедури, що полегшують подорож моряків на судна і назад, щоб вони не піддавалися надмірному впливу при спробі продовжити свою роботу і перевозити вантажі».


НИЖЧЕ повний текст відкритого листа:

«СПІЛЬНЕ ВІДКРИТИЙ ЛИСТ агентство Організації Об’єднаних Націй ВІД ГЛОБАЛЬНОЇ МОРСЬКИЙ ТРАНСПОРТНОЇ ГАЛУЗІ

Сприяння вчиненню новому екіпажу З МЕТОЮ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ торгівлі протягом КРИЗИ COVID-19

Кому:

Генеральному директору ООН, Генеральному секретарю Міжнародної організації праці, Генеральному секретарю Міжнародної морської організації, Генеральному директору Конференції ООН з торгівлі та розвитку, Всесвітньої організації охорони здоров’я

У міру поширення пандемії COVID-19 вкрай важливо, щоб всі уряди продовжували забезпечувати рух морської торгівлі, надаючи комерційним судам доступ до портів по всьому світу і сприяючи переміщенню і швидким змінам екіпажів суден. Ми пишемо від імені Міжнародної палати судноплавства (ICS), яка представляє національні асоціації судновласників світу і більше 80% світового судноплавного тоннажу, і Міжнародної федерації транспортників (ITF), яка представляє близько двох мільйонів моряків, які керують міжнародними торговими судами по всьому світу. У міру того, як поширюється пандемія COVID-19, уряди країн світу повинні повністю розуміти, що близько 90% світової торгівлі забезпечується торговим судноплавством, яке переміщує по світу продукти харчування, енергію і сировину, а також промислові товари та комплектуючі. В тому числі, і товари першої необхідності і багато товарів, що продаються в супермаркетах, предмети, які необхідні (через складні ланцюжків поставок) для збереження багатьох робочих місць у виробництві – без яких сучасне суспільство просто не може функціонувати. У наш час глобальної кризи як ніколи важливо підтримувати відкритість ланцюжків поставок і рух морської торгівлі і транспорту. Зокрема, це означає, що світові порти повинні бути відкриті для заходження відвідують їх комерційних судів, і сприяти змінам і переміщенню екіпажів суден з мінімальними перешкодами. Щомісяця близько 100 000 моряків повинні бути замінені з судів, на яких вони працюють, щоб дотримати відповідні міжнародні морські правила, що регулюють безпечне робочий час і благополуччя екіпажу, щоб моряки могли продовжувати безпечно забезпечувати функціонування світової торгівлі. Тому ми хотіли б підкреслити життєво важливу необхідність того, щоб професійні моряки в світі отримали відповідні звільнення від будь-яких національних обмежень на поїздки при приєднанні до судів або при сходженні з них, щоб забезпечити функціонування ланцюжків морських поставок в світі. З огляду на їх життєво важливу роль під час глобальної пандемії, ми пропонуємо, щоб до професійних морякам, незалежно від їх національності, ставилися так само, як і до будь-яких інших міжнародних «ключовим працівникам», таким як екіпажі авіакомпаній і медичний персонал. Їм слід приділяти особливу увагу і, незважаючи на необхідність дотримуватися суворі обмеження в зв’язку з пандемією, ставитися з прагматизмом і розумінням, в процесі приєднання і списання з судна. Тому ми закликаємо ваші організації підкреслити виняткову важливість вищесказаного для урядів держав-членів. Ми в терміновому порядку просимо включити цю тему до порядку денного відповідних нарад високого рівня і спонукати національні органи влади в державах-членах ваших організацій до негайного взаємодії з їх національною асоціацією судновласників і національним профспілкою моряків, щоб знайти швидкі рішення цієї серйозної проблеми, яка в іншому випадку може перешкодити глобальним зусиллям по боротьбі з пандемією COVID-19.

Щиро ваші,

Гай Платтен, Генеральний секретар Міжнародної палати судноплавства

Стівен Коттон, Генеральний секретар Міжнародної федерації транспортників »