Світова спільнота авіаперевізників затвердила основні правила безпеки на період пандемії.

SeafarersJournal

Світова спільнота авіаперевізників нарешті затвердила основні правила безпеки, що будуть впроваджені вже найближчим часом заради безпеки пасажирів у період пандемії.

Одним з найважливіших питань дискусії під час обговорення нових правил була необхідність залишати вільним одне місце між двома пасажирами. Це як один з варіантів досягнення соціального дистанціювання на борту з метою зменшення ризику зараження коронавірусом.

Раніше таку ідую підтримав генеральний директор Wizz Air Йозеф Вараді. Лоукостер таким чином планував заповнювати свої борти на дві третини, аби збільшити відстань між пасажирами.

В свою чергу керівник компанії Ryanair Майкл О’Лірі назвав такую ідею «нісенітнецею» і заявив, що це причинить більше шкоди, ніж користі.

В результаті Міжнародна асоціація повітряного транспорту (IATA) ухвалила носіння масок на борту, але не підтримала ідею блокування сидінь між пасажирами.

Дослідники свідчать про те, що ризик передачі коронавірусу на літаку є мінімальним. А носіння масок пасажирами та членами екіпажу призведе його практично до нуля, проте ніяким чином не матиме впливу на зміни цін на авіаквитки.

Актуальні рекомендації Міжнародної асоціації повітряного транспорту

Додатково до носіння масок асоціація запропонувала:

  • організувати температурний скринінг пасажирів та працівників аеропорту
  • мінімізувати контакти між пасажирами та екіпажем під час посадки та висадки
  • обмежити перміщення по салону літака під час польоту
  • частіше проводити ретельне прибирання салону
  • спростити процедуру годування пасажирів, аби обмежити взаємодію людей на борту

Також в якості тимчасових заходів буде організоване експрес-тестування на коронавірус і антітіла. Але тільки в тому разі, якщо цю процедуру буде затверджено в світі повсюдно.

Експерти відзначають, якби ІATA прийняла рішення про блокування сидіння між пасажирами, нихто б не став працювати собі у збиток. Блокування 30% сидінь докорінно могло б змінити економіку авіапідприємств, зменшивши коефіцієнт завантаження літаків до 62%.Це набагато нижче середнього коіфіцієнту беззбиткового завантаження літаків – 77%.


Показатели убыточности и ориентировочная стоимость авиабилетов в случае утверждения варианта «заблокированное среднее кресло»

а підсумком ідея з вільним кріслом спричинила б дорожчанню квитків. Ціна на квиток могла зрости мінімум на 33% – максимум на 58% в залежності від регіону. І це тільки для того, щоб авіаперевізники вийшли в нуль.