Пандемія змушує судноплавну галузь звернути увагу на логістичні ланцюги

30 липня 2020 року

Фото сайту insurancebusinessmag.com

Згідно даних Safety & Shipping Review 2020, у майбутньому на морську галузь чекає багато викликів, серед яких не останнє місце посідають пандемія коронавірусу та той вплив, який вже зазнала через неї галузь.

«Я бачу це щодня на власні очі», – говорить капітан Ендрю Кінсі, головний консультант з морських ризиків Allianz Risk Consulting (ARC). – «Кожна складова логістичного ланцюгу зазнала впливу – від виробничих фондів до суден».

У доповіді потужного провайдера фінансових послуг Allianz Global Corporate & Specialty SE’s (AGCS) перераховано 10 проблем, які виникли внаслідок пандемії, до яких відноситься й відсутність можливості зміни екіпажів, що впливає на добробут моряків та може призвести до зростання кількості помилок на борту судна через людський фактор.  Насправді, крюінг є найбільшою проблемою, говорить Кінсі, «і, можливо, вона буде найдовше тривати». За словами Кінсі, найбільше зазнали впливу наслідків пандемії моряки торговельного флоту.

Згідно аналізу AGCS, у 2020 році багато великих портів запровадили обмеження для суден та екіпажів, приблизно 120 країн імплементували обмеження та 92 заборонили зміни екіпажів.

В останні тижні відбулись деякі рухи стосовно зміни екіпажів в окремих локаціях, – додає Кінсі, – суднові оператори вживають екстраординарні заходи для доставки екіпажів на судна. ІМО має вирішувати цю постійну проблему, країни мають усвідомити той факт, що людський фактор є ключовим елементом у глобальному логістичному ланцюгу, а для галузі є вкрай важливим працювати над забезпеченням безпеки та захисту таких екіпажів.

Перешкоди, спричинені пандемією, розвиватимуться й надалі у найближчі місяці та роки і, за прогнозом Кінсі, криза в галузі охорони здоров’я матиме тривалі наслідки для судноплавства.

За матеріалами insurancebusinessmag.com