
ITF приєдналася до організацій, що закликають уряди Китаю, Індії та Австралії до вирішення протистояння, в якому опинились 41 індійський моряк разом з моряками з інших країн, очікуючи декілька місяців заходу суден у китайські порти.
Зростаючий торговельний конфлікт між Австралією і Китаєм розпочався у червні, коли Китай відмовився від постачань вугілля у свої порти. Це призвело до того, що понад 20 суден з вугіллям залишені в очікуванні за межами китайських портів. Символом конфлікту стали два індійських судна «Jag Anand» та «Anastasia».
Минулого тижня Союз моряків Індії виступив з офіційною заявою, закликаючи до масових електронних звернень на адресу Міжнародної морської організації (IMO) для загострення уваги до долі членів екіпажу, які залишилася в морі майже 20 місяців.
Генеральний секретар Національного союзу моряків Індії заявив, що його союз і ITF неодноразово піднімали це питання через офіційні канали з ІМО.
В ITF переконані, що уряди мають усвідомлювати наявність серйозної гуманітарної кризи. Сусідні країни запропонували купити вугілля задля допомоги у вирішенні ситуації – принаймні вантаж може бути вивантажено, щоб дозволити судну рухатися далі і замінити екіпаж у наступному зручному порту.
ITF заявляє, що незалежно від причини «глухого кута», уряди мають відкласти свої суперечки і зосередитися на підтримці моряків, які потрапили в ситуацію не з власної вини.
Зі свого боку Китай продовжує стверджувати, що судна вільні для відходу і не затримувалися китайською владою.
За матеріалами The Maritime Executive 17/11/2020