ITF та JNG: Уряди мають один місяць, щоб прийняти рішення про зміну екіпажу

Міжнародна федерація транспортних працівників (ITF) та Об’єднана переговорна група (JNG) висловили свою підтримку щодо циркуляру ІМО щодо зміни екіпажу.

Зокрема, як партнери JNG та ITF двічі домовились про продовження контрактів моряків, щоб уберегти їх від впливу Covid-19, а також оцінивши грандіозність проблем, які ця глобальна пандемія ставить з точки зору обмеження поїздок та доступності рейсів.

Нагадаємо, циркулярний лист ІМО №4204 / Add.14 містить рекомендовану структуру протоколів щодо забезпечення безпечної зміни суднового складу та подорожей під час пандемії COVID-19.

Таким чином, від багатьох моряків вимагається залишитися на борту поза терміном їх трудового договору, а інші чекають їх розгортання, щоб вони могли приєднатися до своїх кораблів і продовжувати заробляти на життя.

Тим часом вони обоє погодилися, що з огляду на ситуацію, що склалася з приводу відсутності зміни екіпажу, більше не можна продовжувати, оскільки це може мати серйозні наслідки для здоров’я та добробуту моряків.

Вони обидва висвітлюють небезпеку, викликану втомою ; Тому вони погодилися не продовжувати контракти, а підтримувати термін імплементації не більше 30 днів (до 15 червня 2020 року), щоб уряди встигли застосувати рамки протоколів, викладені у циркулярному листі ІМО.

Тому сторони домовились:

  • Підтримка перехідного періоду для урядів та роботодавців щодо впровадження випущених ІМО рамок протоколів, що дозволяє тривалістю до 30 днів починаючи з 15 травня 2020 року для забезпечення безпечного сприяння змінам екіпажу;
  • Ці компанії вірять, якщо це фінансово життєздатно та можливо, фінансово визнати кожного моряка, термін дії якого закінчився, але який продовжував працювати;
  • Ці компанії планують забезпечити моряків, які очікують на передоплату заробітної плати;
  • Щоб компанії, де це можливо, забезпечили морякам додаткову пропускну здатність та доступ до Інтернету, щоб мати можливість спілкуватися з домом; і
  • Що ж, коли розпочнеться зміна екіпажу, тим морякам, які довше перебували на борту, буде надано пріоритет та репатріація першим, незалежно від рангу.
  • Нарешті, ITF та JNG хочуть попередити держави прапора, клуби P&I, операторів та фрахтувальників про те, що у випадку, якщо Рама протоколів про зміну екіпажу не вступить у дію до середини червня 2020 року, наслідком хвороби, пов’язаної зі стресом, яка впливає на моряків та їх неможливість послідовного доступу до медичної допомоги на березі може негативно вплинути на комерційну життєздатність суднових операцій.

Оригінальна публікація на сайті https://safety4sea.com/