INTERCARGO: «Фрахтувальники, які перешкоджають заміні екіпажу, повинні бути притягнуті до відповідальності”

У прес-релізі від 2 листопада Міжнародна асоціація операторів суховантажних суден «INTERCARGO» заявила про виявлення випадків перешкоджання  фрахтувальниками суховантажних перевезень проведенню у разі необхідності замін екіпажів протягом терміну чартеру, незважаючи на згоду судновласника сплатити пов’язані витрати.

У виявлених випадках з’ясувалось, що фрахутвальники ігнорують відповідні нормативні акти і умови чартер-партій. Повідомлялося, що  фрахтувальники вважають «токсичними» екіпажі балкерних суден, заміна яких здійснювалась в деяких країнах Південно-Східної Азії, протягом 14 днів після такої заміни.

За іронією, така практика фрахтувальників спостерігається саме у секторі суховантажних перевезень, де попередженню втомленості екіпажів приділяється спеціальна увага. Трампові перевезення із суднозаходами у численні порти є найважчими для моряків.

INTERCARGO заявляє, що ця проблема виходить за рамки корпоративної соціальної відповідальності фрахтувальників (CSR) або екологічної, соціальної та управлінської відповідальності (ESG), та свідчить про нерозуміння однієї з найсерйозніших гуманітарних криз, впливаючих на морський сектор.

За матеріалами intercargo. org