Для голландських моряків було досягнуто домовленості про достроковий вихід на пенсію

Британська профспілка Nautilus International та голландські судноплавці уклали колективну угоду (CBA), що надає голландським торговим морякам інноваційну основу, яка допоможе їм скористатися голландською центральною пенсійною угодою щодо дострокового виходу на пенсію.

Nautilus та Нідерландська асоціація роботодавців з комерційного судноплавства (VWH) домовилися про CBA, який охоплює близько 3000 моряків, які працюють на суднах з голландським прапором.

Найважливіша частина угоди полягає в тому, що роботодавці внесуть суму грошей, на які моряки мали б право до того, як пенсійний вік збільшився до 67 років.

Моряки також внесуть невикористані відпустки, заощадження чи інші інвестиції, які потім роботодавці збільшаться вдвічі за умови «мостового фінансування», щоб забезпечити розумний дохід до пенсійного віку держави.

Це перший раз, коли соціальні партнери погодилися з такою різницею у пенсійних правилах для торговельних перевезень згідно конкретної рамкової угоди.

Серед іншого, CBA забезпечує підвищення заробітної плати на 6% за дворічний період між 1 січня 2020 року по 31 грудня 2021 року.

   У рамках ЄСВ рамки дострокового виходу на пенсію – це зміна того, що національна пенсійна угода стала можливою, і члени Наутілуса вважали це доброю та здійсненною угодою, 

… каже виконавчий директор Nautilus Саша Мейєр.

Рамкова угода щодо дострокового виходу на пенсію за програмою “Наутілус ЦБ” є результатом недавньої голландської центральної пенсійної угоди, яка означає, що з 2021 року профспілки та роботодавці мають право в межах своїх ЦБО тим, хто зайнятий на “важких роботах”, достроково вийти на пенсію, пояснює Наутілус. .

У кожному секторі роботодавці та профспілки можуть узгодити конкретні деталі далі у рамках рамкових угод під час переговорів з ЄСВ.

Окрім цього, нова CBA включає вдосконалені умови доступу до Інтернету для домашнього спілкування на морі та зусилля по боротьбі з втомою .

Роботодавці погодилися враховувати інтереси моряків при прийнятті рішень про перельоти та витрати, щоб уникнути зайвої втоми.

Ця частина угоди виникла зі скарг моряків на те, що вони повинні літати з дешевими авіакомпаніями або з надмірним транзитним очікуванням, що спричинює втому під час роботи або повернення додому у відпустку на берег.

  Наші члени задоволені збільшенням заробітної плати та тим, що можуть припинити роботу раніше.   Їх робота фізично та психічно важка, і вони працюють довгі дні з багатьма нічними змінами та працюють далеко від дому. Ви не можете продовжувати це, поки вам не виповниться 67 років, 

… додає пані Мейєр.