23 індійські моряки на борту судна «JAG ANAND» застрягли у китайському порту майже на 5 місяців без заміни

Балкер «Jag Anand», який належить найбільшому приватному морському перевізнику Індії – компанії «Great Eastern Shipping Co Ltd», 13 червня прибув з Австралії у порт Jintang на півночі Китаю для вивантаження вугілля.
Судно до сих пір знаходиться на якірній стоянці через відсутність митного оформлення.

Члени екіпажу – 23 індійські моряки майже 5 місяців чекають на розвантаження і перехід судна у порт, де вони можуть списатися. Терміни контрактів моряків вже давно перевищено: 2 члени екіпажу командного складу знаходяться на борту 17 місяців, деякі інші – понад 13 місяців. Через карантинні обмеження вони не могли бути замінені раніше.
Ситуація, що склалася на борту судна, оцінюється як вкрай тривожна, оскільки члени екіпажу відчувають стрес та крайню втомленість. Як іноземним громадянам, їм не дозволяється виходити на берег у портах Китаю.

Судновласник зробив кілька спроб звільнити екіпаж, включаючи звернення до індійського консульства, профспілки екіпажів, міжнародних організацій, таких як BIMCO та IMO, урядових органів, щоб отримати дозвіл на списання екіпажу на гуманітарних підставах. Крім того, була спроба знайти робоче рішення з фрахтувальниками судна, коли судновласник запропонував девіацію судна у Японію за свій рахунок після отримання офіційного дозволу від японської портової влади на заміну екіпажу в Японії. Проте жодне з зусиль не надало результатів.

Вказана ситуація свідчить, що судновласники та суднові менеджери вимушені продовжувати долати кадрові проблеми, незважаючи на заклики Міжнародної морської організації (ІМО) та галузевих органів ставитися до моряків як до “ключових працівників” для сприяння в глобальному масштабі здійсненню замін екіпажі.

Джерело The Hindu Business Line 09/11/2020